söndag 27 december 2009

Barnen samlade snart

Idag blir det den 4:de gången som vi firar jul i år. Första gången var med min svärmor. Vi var där 4 dagar innan jul o bytte julklappar för hon skulle fira med sambons bror som bor i Halmstad. Sen firade vi som vanligt när det var julafton.

Dagen efter så kom sambons barn så då blev det julklappsutdelning igen o idag kommer min äldsta son hem så då blir det en ny omgång idag.

Min son kunde inte komma hem under julen tyvärr men idag kommer han o det ska bli så roligt. Det är inte ofta man har alla barnen samlade men idag kommer vi ha alla 9 barnen hemma. Ska försöka få dom samlade på ett o samma ställe så jag kan ta ett kort på dom.

Ni missar inte min tävling som jag har där man kan vinna en personlig almanacka? En perfekt gåva till sig själv eller till någon man känner. Man designar den helt själv. Vill du vara med i utlottningen så går ni in HÄR.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o vänta in sonen min. Ha en underbar dag!

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...