tisdag 29 december 2009

Barnmisshandel

Dom som misshandlar barn borde få livstids fängelse. Man skulle låst in dom o sen kasta bort nyckeln. Ska man vara riktigt rå så kan man sätta mat framför dörren. Synligt naturligtvis. Inom räckhåll ska det vara men den ska inte kunna nås.

Låter det hemskt? Ja det kan jag hålla med om men de som misshandar barn är inte värda något för mig.

Slå, förnedra och håna ett barn är fruktansvärt. Vem kommer inte i håg fallet Bobby? Jag kan än idag inte förstå hur en mamma kunde vara med o göra så mot sitt barn som hon gjorde. Förhoppningsvis så kommer jag aldrig att förstå heller, för jag vill inte förstå.

Barn är det finaste och underbaraste vi har. Hur kan man göra dom illa? De har inte begärt att få komma till världen. Barn är oskyldiga och ska inte behandlas på det sättet.

aftonbladet , svt , expressen

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...