onsdag 30 december 2009

Lugn dag

Jag sa till övriga familjemedlemmar i går att idag skulle vi minsann upp tidigt. Äta frukost o sen hjälpas åt att få undan lite. Vi är 7 barn hemma samt 4 vuxna så det blir lite stim o saker ölite överallt.

Vad händer? Jo jag var en av de sista som går upp. Jag försov mig o det har jag fått äta upp.

-Skulle du inte gå upp tidigt?

Min bror har dammsugat av här medan min syster o barn plockade upp. Vi har ätit frukost o nu tar vi det bara lugnt. Beatrice är hos en kompis o leker o Benjamin spelar spel. Pontus springer runt o gör oss andra allmänt trötta...skratt...

Ska inte göra så mycket faktist, Jag ska tvätta lite o fixa o dona med kläderna.

Ha en fin dag!


Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...