onsdag 30 december 2009

Maten avklarad

Sitter här o känner mig uppjäst. Kan bero på att man har ätit för mycket av middagen. Biff, kork potatis, lök och gräddsås....mums...det var gott!

Ska varva ner vid tv:n en stund tänkte jag. Sen blir det att gå till tvättstugan igen.

Hampus...min 3 åring är vild o galen. Mest vild men även lite galen. Han leker med en boll. Rullar den över golvet. När han har rullat i väg den så springer han. Han försöker komma fram före bollen. Benen går som lärkevingar på honom.

Ja ja...han har iaf roligt.

Alla har väl hört om 18 åringen som blev knivmördad. Hennes vänner håller minnesstund nu. Sorgligt slut på detta året för dom alla. Sänder mina tankar till dom.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...