onsdag 30 december 2009

Mordvapnet hittat?

Jag skrev innan om 18-ingen som hittas död. Ni som kan läsa det HÄR.

Polisen har hittat en blodig läskdrycksflaska som trligtvis har använts som tillhygge. Det tragiska i det hela förutom kvinnans död är att hom bara hade några hundra meter hem.

Det är rent för jävligt. Hon hade i stort sett hela sitt liv framför sig. Jag hoppas de hittar den skyldige. Sätter den inom bom o lås o slänger i väg nyckeln! Denna person som orsakade hennes död tror sig ha haft makten i sina händer att ta en annan människa livet.


Vila i frid

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Detta påminner otäckt mycket om vad som hände vid årsskiftet 04/05. Det framgick aldrig i media vilka de skyldiga var, men om man googlar på följande sentens får man sina misstankar även om detta fall:

    "Våldtäktsoffer utsatt för utpressning och hot av massmedia".

    Jag hoppas vid Gud jag har fel, annars blir det nog inbördeskrig i Hjällbo...

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...