torsdag 31 december 2009

Nytt år mot val 2010

Vi går inte bara mot ett nytt år utan även mot ett nytt val. En NY stadsminister ska utses. Iaf är det vad jag hoppas på. De blå har gjort tillräckligt med skada för Sverige.

Fredrik Reinfeldt säger att han inte är nöjd förrän alla som kan och vill arbeta har ett arbete att gå till. Hur dumt låter inte det då?!

VILL och KAN Säger han. Det är många som vill men som INTE kan som är tvingade att ta ett jobb iaf.

Många som är dödssjuka är tvingade att ta jobb annars åker deras ersättning. Vems fel är det? Vem sätter reglerna?

Oavsett vem så hoppas jag innerligt att det blir en mänsklig regering som tillträds år 2010.

Jag är inget fan av Moderaterna. Det ska gudarna veta. De gör inget annat än att förstöra för oss vanliga människor som försöker ta oss fram.

Miljöpartiet har gått upp sig på stegen. Idag har de 10,8 procent av väljarsympatierna. Samtidigt så minskar stödet för sverigedemokraterna.

svd , dn , svd , expressen , aftonbladet

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , '


Ja som sagt. Det är nytt år. Jag hoppas verkligen att det blir en förändring i Sverige om det mesta. Det har varit bra för många, men det är oftast dom som redan har det gott ställt. Vi andra stackare som jobbar häcken av oss är de stora förlorarna.

Nästa år är det mycket förändringar som händer här hemma. Positiva förändringar, men det har inget med moderaterna att göra.

Jag försöker vara en positiv person. Det är mycket negativt som händer o sker men jag försöker se det positiva i det. När man gör det så ser man fördelarna med.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...