måndag 28 december 2009

Största nöjesprofilen 2009

Har ni hört att Anna Anka är den största nöjesprofilen 2009?

Hon är gift med en världsstjärna, men trots det så var det knappt något som visste vem hans fru var. Sen var hon med på tv 3 o gjorde sensation. Jag trodde först att programmet var den dummaste blondinen men det var Svenska Hollywoodfruar. (om jag inte har fel för mig)

Efter det programmet så var hon Anna Anka med hela världen.

Vad är det som gjorde henne känd? Jag vet inte men kan det ha varit hennes vulgära uttalanden och sätt att klanka ner på andra människor?

Hon själv tycker det har gått fort. Ja det är nog fler än hon som tycker det. Hon säger att detta har kostat hennes förhållande med världsstjärnan. Det är hon kanske ensam om att tycka?

Jag tycker att hon får stå sitt eget kast. Är hon lika ego i förhållandet som hon visade att hon var i programmen så är det inte konstigt att Paul Anka vill ha skillsmässa.


Hon får passa på att njuta av att vara största nöjesprofilen 2009 för jag tror inte det kommer att hända igen att hon blir det. Inte ens att hon blir nominerad.

Jag kan ändå inte låta bli att tycka lite synd om Fru Anka. Hon är en liten person och innerst inne tror jag att hon är väldigt osäker av sig.

Läs mer i expressen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...