onsdag 30 december 2009

Tandläkarskräck

Jag har tandläkarskräck och tandläkaren är nog den som jag minst litar på. Den tandläkaren jag har nu är bra. Jättebra, men oavsett hur bra han är så känner jag ändå skräck när jag går dit. Samtidigt så går jag dit regelbundet för det värsta jag vet är att få hål i mina tänder.

Jag är tacksam över att inte ha den tandläkare som jobbar i Göteborg. Han har lagat en o samma tand 71 ggr enligt patienten.

På sex år så har han varit på besök hos tandläkaren 135 ggr. Jag går en gång om året. 135 ggr låter lite väl extremt. Jag hade blivit deprimerad om jag skulle behövt att gå dit så många ggr.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...