onsdag 23 december 2009

Tvååringen dog

Usch så ledsamt. Jag läste precis på aftonbladet att en 2 årig flicka dött. Hon hade sprungit bakom en bil som backade o hon dog av skadorna.

Så fruktansvärt. Man tänker på sina egna barn. Jag har en som snart blir två år o man vet hur han försöker springa när vi går ur bilen tex. Jag bär han oftast eller så håller jag han i handen. Man är så rädd för att de ska bli påkörda.

En olycka händer så lätt o jag tycker så synd om den drabbade familjen. Fruktansvärt att få vara med om något sådant.

R.I.P lilla flicka.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...