fredag 25 december 2009

Den 3:e julaftonen

Vi har firat jul idag med. Fredrik s barn kom idag. Vi åt julmat tillsammans o sen hade vi julklappsutdelning.

Rasmus fick strumpor, dvd-film, fiskedrag, 500 kr samt presentkort på Media Markt från mig o Fredrik.

Josefin fick strumpor, dvd-film, scrapbookingset samt ett presentkort på Ullared från mig o Fredrik.

Fredrik fick nessesär och presentkort på Jula av Josefin o Rasmus.


Här sitter Peter, min bror. Rasmus och Josefin.


Hampus, Stéphanie, Benjamin, Pontus och Peter.


Fredrik, Benjamin, Rasmus och Josefin. Hampus syns lite till höger :-)


Beatrice och Rasmus.


Josefin o Rasmus öppnar paket.



Jag har placerat min blogg i Kalmarbloggkartan.se!

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...