söndag 24 januari 2010

Bingo är ett av spelen


Jag älskar nätspel. Det spelar ingen roll vad det är för något, jag testar det mesta. Det är en avkoppling o bara sätta sig ner o låta tankarna bli styrda av något annat än de vanliga arbetssysslorna som man har.

Har ni spelat Bingo den senaste tiden? Den klassiska bingon är enligt mig att sitta i en bingohall med en massa brickor och vänta in Bingoutroparen.

Sen har vi bilbingon. Man sitter i bilen och hoppas på att få tuta med biltutan. Förhoppningsvis så fungerar biltutan med.

Sen har vi nätbingo. Har ni testat det? Det är en bra avkoppling faktiskt. Jag har gjort det enstaka ggr.

Jag har fått göra det ett par gånger. En härlig känsla när man får markera det nummer man så länge har väntat på att få.

Jag föredrar definitivt nätbingo. Där kan man spela när man har tid och känner sig mindre stressad. För jag kan känna mig stressad om jag sätter mig i en bingohall. Det är massor med folk och mycket sorl runtomkring. Hemma är det precis tvärtom.

Varför tycker jag då om att spela Bingo ? Jo det är lätt att lära sig för det går ut på ett och samma . Man ska ha fem nummer på rad.

Testa du med!




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...