måndag 18 januari 2010

Christine Schürrer = oskyldig?

”Mördargroupies” hävdar att hon är oskyldigt dömd. De är medelålders, aktiva på nätet och allmänt kritiska till samhället.De hävdar att dubbelmördaren Christine Schürrer är oskyldigt dömd.

När jag såg dom meningarna i aftonbladet så höll jag på att skrika NEEEEEEEEEEEEJ!

Jag hoppas inte att dom friar henne. Jag tror hon är så skyldig till mord som man någonsin kan bli. Iaf så dömdes hon för det o förhoppningsvis så var inte domen fel.

Svartsjuka kan vara eller bli väldigt farligt. Den som utsätter andra för sin svartsjuka tror sig ha rätt i sina iakttagelser trots att det för det mesta bara är rena påhitten.

Jag sprang över en intressant blogg. Läs den som vill! Tryck HÄR.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...