fredag 8 januari 2010

Dans är farligt

Dans ÄR farligt. Den som påstår motsatsen har FEL! Läs själv i aftonbladet. Let´s dance är snart tillbaka i tv-rutan o jag har min favorit redan ;-) Får se hur länge denna person håller sig kvar i tävlingen.

Jag blev så glad när jag såg att jag har fått ännu en följare i min blogg. Ingen mindre än William. Tack så mycket. Du är så välkommen så :-)

Jag har varit i stan idag. Barnen åkte pulka ner så de var iaf glada o nöjda. Vi tog ett besök på chinarestaurangen. Gott för magen. Sen gick vi hem igen. Jag har tvättat idag. Den högen tar ju aldrig slut...suck...Jag har vikt den med o jag har hunnit plocka undan i småpojkarnas rum. Nu har jag bestämt mig för att ta ledigt resten av kvällen.

Ja...jag ska ner o sätta igång en ny maskin tvätt...men EFTER DET så har jag gjort mitt för idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...