måndag 25 januari 2010

Debatt

Valrörelsen är i full gång. Jag missade debattern på tv. Tycker det är roligt att höra deras argument. Vissa blir sura och vissa blir lite gladare. Beroende på hur bra det går för dom. Jag försöker hålla mig uppdaterad på nätet iaf o Reinfeldt hade tydligen surnat till nu sist när debatten gick på SVT. Sahlin hade gett han lite fakta o det passade tydligen inte herr Reinfeldt.

Ja vem som borde sitta med makten i sina händer vet jag inte. Jag vet bara att Reinfeldt inte borde sitta där. Tycker mycket har blivit sämre sen han satte sig på tronen. Hoppas, hoppas att han trillar ner med en duns när det är dags att välja!

Fler som missade debatten? Du kan se den HÄR isf.

aftonbladet - expressen - sydsvenskan - gp - Folkbladet - svd - dn

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...