måndag 4 januari 2010

Det snöar

Robin, min snart 13 åriga son har gjort ett litet fågelhus som man stoppar mat i. Den är så fin. Vi satte ut den i vår häck här ute och det tog inte lång tid förrän fåglarna hittade maten.



Tog ett foto av Storgatan häromdagen. Det hade börjat snöa och det var inte mycket folk ute.



Det snöar nu och det lär väl komma mer under kvällen. Ska nog ta barnen till en pulkabacke i morgon. De tycker det är så roligt att åka pulka.

Jag kommer i håg mig själv som barn. Jag åkte inte pulka, men miniskidor, o det var så roligt. Nu som vuxen sitter jag helst inomhus och kurar ihop mig i soffan med en filt o en bra bok.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...