torsdag 28 januari 2010

Fega kändisar

Kändisar som sitter på för höga hästar har jag svårt för. Många av dom tror att de är något stort och de är säkert rädda för att det ska komma någon annan som kan peta ner dom från pedistalen.

Susan Boyle blev känd över en natt. Hon har en naturbegåvad röst och använder den på bästa sätt. Iaf så är det det som hörs när man hör henne sjunga.

Vad jag har förstått så är hon inte skolad utan hon är en naturbegåvad kvinna.

Hennes största idol är Elaine Paige och hon sågar Susan Boyle. Hon kallar henne för virus. Vad jag har svårt för det är att hon först sjöng duett med henne och sen säger att hon är ett virus.

Om hon nu inte tycker att hon har talang så varför då sjunga duett med henne?

Kan det vara rädsla för att det kommer en yngre begåvad människa som kan ta hennes plats? Eller är hon så skitaktig så hon visar god min inför den hon väljer att baktala bakom ryggen?



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...