fredag 1 januari 2010

Flickan ännu ej funnen

Fyraårig flicka fortfarande försvunnen

Mina tankar går till familjen och mitt hopp till lillflickan. Jag hoppas av hela mitt hjärta att inget ont händer henne. Hon är inte hittad än och polisen utreder brott. Bara tanken på att en pedofil kan ha henne är skrämmande.

Varje minu som går är viktig och ju längre tiden går ju mindre blir kanske vhansen att hon hittas levande?!

Läs mer i dn - kvp - Sveriges Radio - Sveriges Radio

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Sv: kul att du vill vara med och tävla.
    Om du trycker på min "bloglovin"-ikon kommer du till hemsidan där du kan följa min blogg :)

    kramar

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...