fredag 29 januari 2010

Göran Lindberg...

Göran Lindberg. Polischef. Eller f.d ska jag kanske tillägga. Ett äckel som har förgripit sig på flickor. Han är häktad för flera sexbrott. Mobiltelefoner är bra att ha ibland för pga grova sms så avslöjades nätverket.

Det finns på film att han överräckte pengar till en flicka. 5000 kr. Det fanns sexleksaker med i bilden.

Vilket äckligt svin! Det är sådana idioter som han som gör att man har svårt för att lita ens på polisen. Han sänker sina kollegor i skiten. Oskyldiga kollegor som jobbar för rättvisan och för ärlighet.

Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det. Hur han utnyttjade sin ställning. Det är så äckligt så jag finner inga ord.




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

3 kommentarer:

  1. Nu är jag med och tävlar hos dig ;-) Kika gärna in hos mig du med och tävla!! Kram

    SvaraRadera
  2. Varför är sossarna så passiva om Göran Lindberg Ivilken grad finns det "höga" sossar inblandade som måste mörkas med alla metoder som S har tillgång till !

    SvaraRadera
  3. Om det nu finns tilgångar till mörkläggning så spelar det nog ingen roll vilket parti man tillhör.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...