fredag 8 januari 2010

Het som i HET

Nu är 40-åringarna hetare än någonsin skriver aftonbladet. Visst låter det bra? Jag är snart där. Detta året är jag bara två ifrån. Betyder det att jag är hetare om två år då?

Inom kändisvärlden har de äldre kommit igen o fått fler roller. De som är yngre får vänta på sin tur...men de blir ju oxå 40 år en dag ;-)

Det här med åldern är en fixering tycker jag. De som är över 40 år känner sig yngre än de som är 30 år o de stackarna kan ibland känna sig som 40.

På vissa kändisar ser man inte åldern på heller. Om det beror på alla plastikoperationer som vissa gör vet jag inte, men något beror det säkert på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...