onsdag 6 januari 2010

Kroppkaksdags

Det är ny dag. En röd sådan. Snöar för fullt o jag ska snart förbereda för maten. Det blir kroppkakor idag. Det tar sin lilla tid att göra det.

Hampus sover än. En liten sjusovare det där. Han kom i säng sent i går iofs men det var för att han råkade somna sent på eftermiddagen.

Hinner jag idag så ska jag tvätta några maskiner med idag. Barnen börjar skolan på måndag. Visst r det några dagar dit men dagarna springer i väg så det är lika bra o ha allt klart.

Ska faktist bli skönt att skolan börjar igen så man kommer in i rutiner igen.

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

1 kommentar:

  1. Jag älska kroppkakor =) också pitepalt som kn pmina lite om det =) ha en fin onsdag.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...