tisdag 5 januari 2010

Mina glasögon

Jag har haft en riktig otursdag idag. Jag gick o handlade o när jag kom tillbaka hade det hunnit o bli mörkt.Jag tänkte att det var lika bra o gå ut till kaninen o ge henne lite hö och mat. Hon hade klarat sig till morgondagen men jag var påklädd så jag tänkte det var lika bra o ge henne nu.

Jag gick ut o mina glasögon immade igen så jag lade dom fint på bordet. Fixade hennes bo. Rensade och lade in hö o gav henne mat. Pratade lite med henne o klappade henne. Sen tänkte jag gå in.

Det var mörkt o jag hittade inte mina glasögon. Tänkte var 17 kan dom ha tagit vägen. Jag går trevande in o tar en ficklampa med mig ut. Hittar inte dom på bordet, men däremot på golvet. De har förmodligen trillat ner på golvet när jag lade kaninmaten på bordet.

Tror ni mina glasögon var hela? Nej då. Ena glaset hade trillat av o låg någonstans på golvet. Jag hittade efter en stunds letande. Tack o lov inga repor men jag kan inte ha dom för länge. Fredrik lagade dom provisoriskt, men jag får lämna in dom på torsdag.

Får se vad kalaset går på sen när de är färdiga...suck...

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...