tisdag 19 januari 2010

Örkelljunga

Just nu befinner jag mig i Örkelljunga. Vi kom hit tidigare i eftermiddag. Vi var ute o gick tidigare idag. Rätt skönt med en promenad, men det småregnade mellan varven. Inte värst mycket men dock ändå regn.

Vi kom till ett "villa"område. Enligt vad jag har hört så skulle huset vara värt en miljon kr men det undrar jag. Jag hoppas det ser bättre ut invändigt än vad det gjorde utvändigt iaf.

Det fanns lediga bostäder i Örkelljunga sa min bror. Han vill att jag o familjen flyttar hit. Ja man vet ju aldrig. Alltid retar det någon hahaha...

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. :D Håller tummarna för det var riktigt söta grejer tihi Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...