fredag 15 januari 2010

Otrohet. Är det sunt?

Vart går gränsen för otrohet? Jag ramlade över en artikel om det på expressen o naturligtvis så började hjärnan att arbeta.

Man tänker olika o tycker olika. Vissa tycker inte att det gör något att flörta med andra bara de inte går till sängs med dom. För andra är partnern otrogen när de tänker på andra.

Kan man skicka en kram till en annan kille/tjej utan att man är otrogen eller hur oskyldigt är en kyss över datorn? En sådan kyss som man skickar via internet.

Många säger oxå till sitt försvar att man kan inte vara otrogen över internet o det är väl nog så sant, men jag ska ärligt erkänna att jag hade inte tyckt om om jag hade sett att min sambo tex hade skickat en kyss till en annan kvinna på nätet.

Jag är inte den svartsjuka typen men jag hade frågat sambon vad han hade menat med det faktist.

En puss kan man ge sina vänner men en kyss är att gå längre tycker jag. Däremot så hade jag inte tyckt att det var otrohet. Mer opassande.

Det finns dom som tycker det är sunt med otrohet o det kan jag inte riktigt förstå faktist. Hur kan det vara sunt? Den som blivit bedragen kan ju knappast känna det bra. Tycker jag iaf.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...