fredag 1 januari 2010

Så var 2000-talet?

Carina Bergfeldt har skrivit en artikel i aftonbladet. Jag blev lite förvånad när jag såg rubriken Så minns vi 2000-talet.

Jag vet inte vart jag har befunnit mig, om jag ens har varit vaken för jag minns inte dom 990 åren som verkar ha gått.

När jag läser så minns vi 2000-talet så får jag det till att HELA 2000-talet har gått o då vet jag inte vart de andra åren har försvunnit.

Visst kan man känna sig gammal ibland men 990 år är väl att ta i? Det blir 990+min ålder o det blir rent för mycket. T.o.m för mig!

Vi har bara gått 10 år IN i 2000-talet!

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...