måndag 11 januari 2010

Tiden springer

Småpojkarna sover än. Ska till vårdcentralen med Pontus i eftermiddag. Han säger själv att han har ont i munnen.

Han fyller snart år med. Två år blir han. Inte klokt vad tiden har gått fort. Vi har redan hans present klar och han kommer säkert bli lycklig.

Robin blir tonåring snart med. Det är inte klokt vad stora barn jag börjar o få. Vad jag ska köpa till honom vet jag inte. Först hade jag tänkt på en klocka men det fick han i julklapp, så det gå ju inte. Går gör det men det är inte roligt för honom o få något som han redan har fått...*ler*...

Skolan började idag. Det var jobbigt för barnen o gå upp tidigt. De har ju vant sig vid att ligga länge på morgonen nu. Det gick iaf o de kom till skolan. Fredrik körde dom som han brukar göra.

Snön ligger kvar på marken. Det är fint men jag längtar efter våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...