måndag 11 januari 2010

Virus

Påminner om min tävling där man kan vinna massageolja från Intimbutiken. För att komma till tävlingen så trycker du HÄR

Jag har även en tävling igång där man kan vinna ett halsband med långa hjärtan från smycken.com.

När ni ändå är igång med tävlingar så har jag en tävling där man kan vinna 150 kr i presentkort från Cool Stuff. För att komma till respektive tävling så tryck på bilden ovanför blogginläggen.

Har varit hos doktorn nu med Pontus. Ingen halsfluss enligt testet men han är påverkad både i hals o tunga. Förmodligen så har han fått en svinkopp på hakan med. Det är ju samma virus, svinkoppor och halsfluss.

Får se hur det är i morgon. Man ska ju ha feber i 3 dagar egentligen innan man går till doktorn o i kväll är det tre dagar sen Pontus fick feber. Vi fick supp alvedon på recept som vi ska hämta ut sen. Han kan inte ta flytande och skulle han kräka så får han ändå behålla alvedonen i kroppen. Supp tas upp fortare med i kroppen.

Jag hamnade på sidan alltombarn. Det var en artikel om lille Petter som dog i cancer bara 7 år gammal. Det är hemskt med dessa sjukdomar som leder till döden. Man har ramlat över vissa bloggar som använder sitt skrivande som terapi o jag tycker det är bra att dom kan göra det. Vi som läser får leva i deras vardag som åskådare och ändå så känner vi inte hälften av vad bloggaren känner.

Läs om Elias som har Krabbes sjukdom – en obotlig hjärnsjukdom som leder till döden.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

  1. Oj, vad tävlingar du anordnar. Det händer ständigt saker på din blogg vilket är jätteskoj. Dessutom är det kul att läsa om din vardag :)

    Läste den goda nyheten att jag vunnit en personlig sagobok. Gissa om jag blev glad! Weee <--- glädjerop!

    Min mail är: linda_is_82@hotmail.com

    Antar att vi hörs av där snart för adressuppgifter och info =)

    Ett stort tack!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...