måndag 1 februari 2010

Blixthalka

De varnar för mer snö. Precis som om vi inte har fått tillräckligt. De har iaf lovat lite mildare väder. Den extrema kylan som funnits på sina håll ska tydligen lätta nu. Hoppas det blir här med.

Vi har haft -20 på våra håll här på ön i det har varit kallt, men samtidigt så är det bättre med snö än med slask. Den tiden kommer oxå.

De varnar för blixthalka i hela Sverige. Jag hoppas att de som är på vägarna tar det försiktigt. Det tror jag väl att de gör men man kan aldrig vara nog försiktig när det gäller trafiken.

Hu ser vägarna ut hos dig där du bor? Här har de skottat på vägen men det ligger ju vallar vid sidan.



Jag läste att en man miste livet av ett tåg då han skottade snö. De var två och när tåget kom så hann den ena komma undan men den andra blev påkörd. Den tragiska olyckan hände i Linköping.

Så hemskt. Mina tankar går till mannens familj!





Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...