fredag 16 juli 2010

Jordgubbar med glass

Äntligen fredag. Ledig i morgon o det ska bli sååååå skönt! Har varit varma dagar. Ja jag vet, man ska inte klaga men jag kan inte låta bli. Jag ville ha värme men gärna med lite fläkt. Men man kan ju inte få allt här i världen ;-)

Veckan som gick var min mamma o hennes sambo samt mina yngre syskon. Det var roligt att träffa dom. Framförallt roligt att de kom hit. Gemenskap och familjeband är viktiga. Vi badade och grillade. Satt ute på altanen eller på gräsmattan och fikade. En kväll gick vi ut till Robinsson o lyssnade på Karaoke.

Här sitter halva familjen samlad. Pappa är oxå med. Barnen var o busade runt på den andra gräsmattan som vi har.






Här busar småkatterna runt. De är inte så jättesmå längre. Inte stora heller men jag tycker de har växt på sig rätt så bra.




Här står Beatrice o visar upp sin skål med jordgubbar och glass. Behöver jag berätta att hon tyckte det var gott? ;-)


I kväll ska vi till min svär mor att äta. Det ska bli grillning. Ha en fin kväll!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7475529.ab


Vill du rösta på min blogg? Tryck på knappen undertill.

BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarnaFollow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...