tisdag 13 juli 2010

Morden i midsomer

Det är sommar och det är fruktansvärt varmt. Därför sitter jag inte så mycket vid datorn och därför så uppdateras det väldigt dåligt här på bloggen. Jag finns dock kvar ;-)

Det kom några droppar regn tidigare idag. Ja regn ska man inte kalla det för kanske för det var inte så många droppar som kom. Just nu önskar jag ett ordentligt skyfall. Det behövs!

Vi har ju nya familjemedlemmar. Små-katterna Skrållan och Grålle. De är så söta och lekfulla. De har börjat o gå i sin låda nu och äntligen så förstår de vad den är till för ;-)

Här sitter Skrållan

Här sitter Grålle

Så här söta var de när de var några veckor mindre. Grålle är den till vänster framtill och Skrållan är den till höger framtill.


Till sommaren hör morden i midsomer till. Det går nu på tv o jag ska fortsätta att se det nu. Ha en fin kväll alla!

Vill du rösta på min blogg? Tryck på knappen undertill.

BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarnaFollow En 7 barnsmammas vardagsliv

2 kommentarer:

  1. guu så söta dom e!


    ne man får faktist lite bloggtorka på sommaren, men så har nog de flesta, man vill ju va ute =)

    kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...