söndag 19 september 2010

Årets sista grillning?

Jag är dödstrött. Jag ska lägga mig i sängen o titta på valvakan. Förhoppningsvis så blir det rätt person som blir statsminister.

Det var ju en som inte fick rösta. Hans namn var redan i kryssat. Vad hemskt att inte få göra sin röst hörd när man har den rättigheten. Han är förmodligen inte ensam om att inte få rösta heller. Det kan vara en tiotal sådana missar läste jag.

Ja ja. Det är tyvärr inget att göra åt nu. Tyvärr. Det är bara att hoppas på att de som inte fick rösta röstade på det andra partiet som jag själv inte röstade på ;-)

Idag har vi grillat. Kan ju bli sista gången. Det vet man ju inte. Det var gott o trevligt. VI satt på altanen o hade det hur gott som helst. Så skönt med en inbyggd altan. Man kan förlänga sommaren på något vis då, eller höstens fina dagar som man egentligen inte kan sitta ute i. Då är det bra att ha en altan.

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Natti natti på er.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...