måndag 27 september 2010

Jag får gråa hår!!!

Ja om man bortser från dom som jag redan har fått då alltså!

-Mamma! Hampus bråkar
-Mamma! Hampus kastade leksaken
-Mamma! Hampus....gör si
-Mamma! Hampus.....gör så
-Mamma! Hampus...
-Mamma! Hampus....
-Mamma! Hampus.....
-Mamma! Hampus...

Dom två första orden är nog det enda jag har hört idag. Hampus hit o Hampus dit. Han är verkligen på kiv humör och han är så stolt över det han gör. En liten skitunge är det ;-) men en söt sådan!

Ja ett barn som är bråkig och fyra som  råkar ut för honom och ett femte som jag vill ska komma hem. Sex (barn) kan ge en gråa hårstrån ;-)

Jag har sorterat i lådor o skåp idag. Det är inte klokt vad man sparar på en massa bra o ha saker egentligen. Alla mina åkte nu iaf, Nja..,.kanske inte alla men en hel del iaf. Något kanju vara bra att ha ;-)

Det går mot kväll och det blir en lugn sådan. Iaf om jag får bestämma. Vädret är inte den bästa idag. Det blåser som bara den o det ser ut som att det skulle börja regna när som helst. Tråkigt tråkigt, men det finns väl inget annat o vänta vid denna tiden på året.

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...