onsdag 22 september 2010

Jag har fått en utmaning

...av Mina dagar som 6-barns mamma.

Jag ska ska fortsätta efter den tjocka texten.

Kärleken i mitt liv är min familj. Mina barn och min sambo

Min favoritfärg är Röd

Jag är fantastiskt glad över vad mina barn åstadskommer med sina liv i så tidiga åldrar.

Jag vet fortfarande inte hur morgondagen kommer att se ut. Kommer förmodligen aldrig att veta heller.

Min dröm är att få vakna upp en morgon och få höra nyheten att det inte finns människor i nöd eller svårt sjuka människor i vår värld.Kinas barn som bor i barnhemmen. Hade de fått ett drägligt liv så hade en liten del i min dröm varit uppfylld.

Jag tror på mig själv men framförallt på godheten.

Jag kommer förmodligen aldrig att acceptera människor som gjort sexuella övergrepp på barn!Förmodligen kan jag egentligen plocka bort för är det något som inte kan med i vårt samhälle så är det pedofiler!


Jag utmanar alla som vill anta utmaningen.

Intressant?

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Trevligt! Då vet jag lite mer om dig =)
    Jo, tack vi har haft en bra dag. Mycket lek, så nu är huset uppochnerdvänt, då jag inte ens har plockat idag =) Härligt, något att göra ikväll då =)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...