lördag 16 oktober 2010

Dansfeber

Då har denna dagen snart gått. Den har gått fort. Vi gick en sväng till pappa och pratade bort en liten stund med honom. Allt var bra. Han frågade hur det var med Fredrik. Det gör han varje gång då han inte är med :-) Fredrik var på övning hela dagen så han var inte hemma förrän runt 16:30


Här sitter Benjamin och Robin med pappa. Vad killarna har fått syn på vet jag inte men de ser väldigt koncentrerande ut. Efter stunden hos pappa så gick vi till lekplatsen. Barnen gungade och klättrade.



Höstens färger finns överallt. Löv som blåst bort av vinden.


Förutom pappa och lekplatsen så har jag tvättat några maskin tvätt. Gjort mat till barnen och plockat o donat lite hemma. Nu är man rätt så trött av sig. Skulle kunna gå o lägga mig direkt men jag ska först ha en kopp kaffe. Blir kanske lite piggare av det.

Nu blir det dansfeber för hela slanten.

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

3 kommentarer:

  1. kollar också på dansfeber :)

    SvaraRadera
  2. De är duktiga ;-)
    Man får flera goda skratt

    SvaraRadera
  3. Ang följare; jag har bara hängt runt och kommenterat flitigt. Nu är det ett problem att jag inte hinner runt till alla...det gillar jag inte.

    Ha en riktigt fin kväll!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...