måndag 25 oktober 2010

Den svenska avundsjukan!

Ja den säger en hel del. Många bär den med sig och har svårt för att vara glad för någon annans skull. Minnah fick komma tillbaka till Idols tävling pga att Alice hoppade av självmant. De tyckte hon fick fördelar som att fått låten vald och att hon inte hade något att förlora. MEN!!! De glömmer bort att hon inte hann och öva heller.

Jag vet inte om reglerna har ändrats men förr var det ju så att den som sist åkte ut kom in först om någon annan tävlande hoppade av.

Minnah är inte min favorit i tävlingen men hoppade Alice av så tycker jag inte att det är mer än rätt att den sista kom in igen.

Linda var den som åkte ut och det var ju synd. Tycker hon är bra, men min favorit är fortfarande kvar :-D. Får väl se hur det går på fredag då.

Relaterade länkar:

Alice Hagenbrant hoppar av "Idol" Alice Hagenbrant hoppar av "Idol".


Jag har inte gjort så mycket idag. Barnen är lämnade till skola o dagis och jag borde kanske gjort så mycket mer egentligen, men det drabbar ingen annan än mig själv. Ska dock snart fortsätta med att slå in julklappar till barnen. Får passa på med det medan de inte är hemma.

Ni missar väl inte min tävling? Man kan vinna ett hemligt paket och man behöver inte ens ha någon blogg för att vara med i utlottningen. För att komma till tävlingen så TRYCKER DU HÄR.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Hej där! Tack för titten i min blogg :)
    Tittar runt lite mer här inne hos dej :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...