torsdag 28 oktober 2010

En ding ding värld

Ja ibland kan det vara roande att titta på vädret på tv ;-) Se själv här
Meteorologen var ett proffs ;-) Att an själv kunde hålla sig för skratt? För det måste ha funnits kollegor till honom som drog extra på smilbanden.

Ett annat inlägg som fick mig att höja på ögonbrynet var "Inget sex utan reflex". Prostituerade är tvingade att bära reflexväxt på motorvägarna om de inte vill böta 400 kr. Min första fråga blev: Har de ändrat lagen? Får folk "gå på gatan" nu? Men det visade sig vara i Spanien. Hur lagarna är där vet jag inte men jag kan tänka mig att de Prostituerade känner sig mindre sexiga med en gul väst på sig ;-)

Är du gift men vill ha kul vid sidan om? Då är du inte bara en idiot utan du kan fixa det på via nätet bland andra som inte är ute efter affärer vid sidan om. Det finns en ny dejtingsajt för otrogna. Helt otroligt att ens göra en sådan sajt!

”Gör livet levande – ha en affär är deras motto. De som kommit på idén vet inte hur det är att leva med andra ord!

Intressant?

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...