måndag 4 oktober 2010

Föräldramöte

Idag är det en typisk måndag. En trött dag som man bara hoppas på ska ta slut snart. Iaf för mig. Inget speciellt har hänt utan det är bara så tråkigt idag. Om det beror på vädret vet jag inte. Det har blåst som bara den. Tur man slapp o vara ute i det.

Jag har vikt två maskiner tvätt o satt i gång en ny. Det är faktiskt allt som jag har gjort idag. Förutom lagat middagen och ordnat med disken efteråt.

Babyvärlden.se kontaktade mig o frågade om jag ville skriva en artikel om amning. Mina upplevelser o min syn på det. Jag gjorde det och den artikeln går att läsa HÄR. Lämna gärna din åsikt om amning när du ändå är där. Jag respekterar alla åsikter.

Ikväll är det föräldramöte på Hampus avdelning. Förmodligen så blir det Fredrik som går o jag blir hemma och nattar barn. Nästa vecka är det dags för Pontus avdelning o då blir det förmodligen jag som går. Vi får se hur det ser ut just då.


Nu blir det kvällsmat.



Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...