tisdag 26 oktober 2010

Grattis Iris!

Det har varit en bra dag på flera sätt. Var hos pappa tidigare idag och gav han kläderna som jag köpte till honom i Ullared. Han blev glad. Sen var vi hos min svärmor och gratulerade henne på 75-årsdagen.

Hon fick massor med presenter. Av oss fick hon en stor kopp som var fylld med godis och två st triss-lotter. Hoppas det är vinst på dom :-D


Hon fick även ett kort med ett halsband i. Halsbandet var jättefint. Det var en fjäril och blad runt bandet. Hon fick även ett kort (eller 3 rättare sagt) Det kortet gav henne en tripp till Åland med Cinderella. Pappa gav henne ett doftjus o mamma och Lasse två fina ljuslyktor.

Halsbandet är det som ligger i kortet och de tre korten som gav henne trippen till Åland är den där det står Grattis Iris på.


Ja det var många som gratulerade henne. Vilket hon är värd. Hon bjöd på en jättegod smörgåstårta. Till kaffet blev den ananaspaj och ett wienerbröd. Jag är rätt så mätt just nu kan jag säga!

Innan vi åkte hem för att lägga barnen så gick vi ut med hundarna Elsa och Babsan så slapp Iris gå ut i mörkret.

Ett stort GRATTIS än en gång till dig Iris!!! Tack för jättegod mat och ett trevligt sällskap. Hoppas din dag varit fin och mysig och framförallt, minnesrik!

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Vilket kalas, kul tips med koppen som ni fyllde. Svårt och hitta på paket till en 75-åring som oftast redan har allt.
    Mums med smörgåstårta :)
    En nallekram från mig! Anna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...