torsdag 28 oktober 2010

Hallå! Det är min bror!

Snart är det Rosa bandet galan. Jag har två biljetter dit men vi kan tyvärr inte gå. Det har kört ihop sig lite men vi ska se det på tv iaf. Det är synd för det hade varit roligt och fått vara där på plats. Det är så typiskt att det blir så när man för en gång skull ha biljetter dit!

Måste berätta om min tvillingflickas uttryck i går. De spelar kulor på skolan o jag har sagt att de ska INTE dela kulor med någon för det blir bara bråk sen om vems kulor som är vems. Benjamin (Beatrices tvillingbror) hade inga kulor med sig en dag till skolan o Beatrice hade lånat ut en till honom som han hade spelat bort.

Jag sa till Beatrice att hon inte skulle ge bort sina kulor.
-Men hallå! Han är ju min bror! Sa hon.

Hmmm...ja det är han ju, men det är inte alltid hon kommer på det när hon har för sig småhyss som hennes bror sen ska få skulden för ;-)

De är charmiga barnen!

Nu blir det tv. Ha en fin kväll!

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...