lördag 2 oktober 2010

Martin Ljung är död

Citat aftonbladet: Den amerikanska regeringen använde prostituerade för att smitta mentalsjuka med syfilis. Sedan prövade läkarna om de kunde botas med penicillin.
Men det gör ingenting för Obama bad om ursäkt. (ironi)

Ja vad hjälper det om han ber om ursäkt...egentligen? Det är gjort och det hände en tid då han inte satt där han sitter idag. Det utfördes visserligen av amerikanska läkare, men tyvärr kunde Obama inte göra något åt det. Detta hände nämligen mellan åren 1946 och 1948.

Vad omänskligt! Att de bara kunde göra så. Helt ofattbart, men tyvärr så tror jag inte att detta var den enda gången det hände i vår värld. Experiment sker överallt.

Från det ena till det andra. Martin Ljung är död läste jag. En humoristisk människa har gått ur tiden och lämnar spår efter sig. Alla dessa "gamla" härligheter lämnar oss nu en efter en. Sorgligt men sant.
Finns inte så många kvar utav dom äldre kvar.

Dagens Nyheter - Svenska YLE

För övrigt har jag haft en superfin helg. Kommer att skriva mer om den i morgon o det kommer även bilder från dagarna. Nu ska jag dock lägga mig så jag önskar er alla en god natt!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Intressant?

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...