måndag 25 oktober 2010

Mördaren är fast

Jag tycker det är så skönt att mord inte läggs bort efter ett visst antal år. Läste att den 67-årige man som suttit anklagad för att ha mördat Eslövs-bon Gösta Fesse fick sin dom idag, 10 års fängelse. Under de 24 år som gått sedan mordet så har denna 67-åring hunnit bli miljonär och en gift två barns pappa.

Ja det är ju så att det förflutna kommer alltid i kapp. Oavsett om man har hunnit få pengar på banken eller ej. När jag läser om denna 67-åring så får jag känslan av att det ska vara synd om honom för att han har byggt upp ett liv i samhället. Ja det hade ju faktiskt Gösta Fesse med men det livet avslutades hastigt.

Det fanns avtryck från en hand på en telefondosa och det avtrycket var från den dömda 67-åringen.

Citat från aftonbladet: – Jag har aldrig varit i den lägenheten, jag kände inte den mannen. Jag kan inte hitta någon annan förklaring än att avtrycket måste satts på dosan innan den hamnade i huset.

Ja och hur troligt låter det då???

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Vem är din idol? Jag gillade Alice men hon hade hoppat av hörde jag. Missade idol i fredags men jag gillar även Jay. Tycker där är många som är bra i år.

    Vicki

    SvaraRadera
  2. Jag missade oxå idol men jag läste om det efteråt. Jag tyckte Alice var bra men den jag tycker är bäst är den äldsta killen. Kommer inte i håg vad han heter tyvärr.

    Ja det är många som är bra. Jag tyckte om Linda med men tyvärr så åkte hon.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...