fredag 29 oktober 2010

Regn i själen

  • Ledsen
  • tomhet
  • nollställd
  • förvånad
  • inte förvånad
  • fundersam
Ja det var några punkter som jag känner mig just nu. Varför? Ja det kan jag inte berätta. Ibland så önskar jag att jag hade någon som jag kunde vända mig till och berätta precis hur jag känner det. Men det kan jag ju inte. Hur skulle det låta? Inte som det egentligen är iaf.

Man kan ibland inte rå för sina känslor. Man ska inte skämmas för dom heller men ibland är det inte så lätt att inte göra det. Man får skuldkänslor och man undrar om det verkligen  är så som man tror att det är. Men vad ska man tro när bevisen talar sitt tydliga språk?

Låter som att det finns en bov i dramat men det gör inte det. Låter konstigt va? Men det är så det är. Allt är inte alltid som det först ser ut att vara. Man måste skrapa på ytan för att komma ett steg närmare verkligheten. Men här räcker det inte med att skrapa utan man får gräva. Så känns det iaf.

Ska inta ryggläge i sängen och hoppas på en morgondag med en känsla som står sig länge!

3 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...