torsdag 21 oktober 2010

Städhjälp.se

Har ni hört talas om stadhjalp.se? Jag hade inte gjort det faktiskt. Inte förrän nu. Nyfiken som man är så gick jag in på deras hemsida och tittade lite. Det verkade bra och mycket seriöst.

Man kan räkna ut vad städhjälp skulle kosta och för mig med en yta på 108 kvm så skulle det kosta mig 838 kr i månaden. Då gällde det städning en gång i månaden. Ja det lät faktiskt rimligt. Med tanke på hur mycket tid man hade sparat in själv.

Det finns olika storlekar på hjälpen. Paket S som då är en gång i veckan skulle alltså kosta mig 838 kr i månaden. Vill man ha hjälp varannan veckan så är det paket M som kostar 1538 kr i månaden. Det stora paketet heter L och det innebär städhjälp varje vecka för summan 3076 kr i månaden.

Man prioriterar olika här i livet. Jag är den personen som mycket väl skulle kunna ta detta erbjudande. T.o.m storleken L. Tänk så mycket tid jag hade fått över till barnen o familjen. Det är värt varenda en krona!


Intressant? 

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

3 kommentarer:

  1. Godmorgon, skulle vara värt varenda krona och ha städhjälp, så har man råd så är de bara och ta de.
    Min svägerska och man är själva och dom har städhjälp varje fredag, lite lyxigt men sen kan dom njuta av helgen utan att bråka om städningen.

    Ha en bra fredag ! kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det lyx men så skönt! Det är värt allt om man har råd. Man lever bara en gång o då ska man ha det gott!

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Städhjälp, flyttstädning, fönsterputs!

    Här hittar du din lokala städfirma. städportalen.se är en oberoende sida där privatpersoner och företag kan att hitta leverantörer för hemstädning, städhjälp, flyttstädning eller fönsterputs. Sveriges städfirmor samlade på ett ställe.

    Skicka en förfrågan!

    Skicka en förfrågan och beskriv vad du behöver hjälp med. Få offertförslag från olika leverantörer i din kommun.

    Lägg din tid på annat!

    Gör som så många andra. Unna dig hjälp med städningen så du kan lägga din tid på annat. Med RUT-avdraget blir det mycket förmånligare. Varje år kan man få upp till 50 000 kronor per person i skattereduktion.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...