fredag 8 oktober 2010

Tillsammans med nära o kära

Sitter hos min lillasyster nu. Är nere i skåne och hälsar på mina småsyskon och mor med sambo. Tycker det är så skönt att vi har så bra kontakt jag o mina småsyskon. Det är ändå några år som skiljer oss åt. Min lillebror är 27 år och min lillasyster är 25 år. Själv är jag 22...hmmm....26 *host host*. Ok då!!! Jag är 38! ;-)

Jag är faktiskt stolt över min ålder. Jag har hunnit med en hel del under dessa åren. Mer än vad många andra har gjort med tanke på alla barnen. Sen har jag arbetat en hel del och det har varit mycket gråt och mycket glädje. Det är ju så. Livet är ingen dans på rosor men det är mycket lärorikt.

Nu kom jag bort från det jag först skrev. Vi är i Eslöv och hälsar på. I morgon ska jag besöka min bästa vän. Har inte träffat henne på länge! Ska verkligen bli roligt och få krama henne igen.

Missade Idol. Iaf början för slutet såg jag o det blev inte som jag ville. Linnéa kunde fått åka hem tyckte jag men hon satt inte ens löst. Det stod mellan Linda och Sassa och av dom så tyckte jag att Sassa var bäst men naturligtvis så var det hon som fick åka.

Jag läste i expressen att Sassa hade "kommit ut". Vilket ord! Eller mening. Vadå kommit ut? Har bara varit inne tidigare då?

Ja ja ja. Jag vet att hon är homosexuell o att hon inte ska ha berättat det tidigare men jag såg redan första gången hon uppträdde att hon var homosexuell. Var det då hon kom ut eller?

Tycker bara uttrycket är så dumt!!! "komma ut"


Nu ska jag lägga mig. Natti natti alla goa vänner!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Av en slump länkades jag vidare till din blogg och upptäckte; HEJ en gammal eslövare !!
    Är lite blogg-besatt & hittar nya att följa nästan varje dag :)

    SvaraRadera
  2. 38 är en bra ålder tycker jag med ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...