onsdag 10 november 2010

Apelsingredelin

Jag satt här och hade inget att göra så jag surfade runt på nätet. Hamnade på en sida som jag faktiskt aldrig har sett. Inte så konstigt iofs för internet är stort ;-)

Det som gjorde att jag blev intresserad för att gå in o titta var namnet- Apelsingredelin. Jag gick in o tittade runt och fastnade för det jag såg. Jättefina saker, och billiga framförallt. Saker som är perfekta till födelsedagspresent och julklapp. Ja när som egentligen.

Jag fastnade för deras smycken. Speciellt halsbanden. Så fina! Jag rekommenderar verkligen sajten. Gå gärna in o titta. Berätta gärna för mig sen vad ni tyckte ;-)

Nu ska jag natta min kudde, men innan dess så blir det ett avsnitt med Macahan. Ha en fin kväll alla o sköt om er!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...