fredag 12 november 2010

Camilla Henemark i hetluften om kungen

Camilla Henemark.Ger man sig in i en lek så får man leken tåla. Väljer man att blio någons leksak så får man ta konsekvenserna för det. Det pratas fortfarande om kungen o hans felsteg, men han var ju inte ensam om dom. Man måste ju vara två för att vänstra.

Det är ingen ursäkt men jag tycker det är så löjligt. I expressen kunde man läsa att Henemark fick gå i terapi för att komma igen efter negativa rubriker. Är det därför som man går ut med en sådan här historia? Att vara någons älskare är ingen heders-göra precis. Det är inte bara kungen som har sårat sin fru utan även bl.a Camilla.

Det låter som jag försvarar kungen men riktigt så är det inte. Jag pratar egentligen om otrohet i allmänhet och använder mig av kungen och Camilla Henemark.

 Relaterade länkar
Camilla Henemark: Det där är historia
Ett förhållande byggt på nöje och glädje‎ 

Jag kan inte förstå varför någon överhuvudtaget är otrogen. Varför inte göra slut på ett förhållande som de tydligen ändå inte är lyckliga i.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...