måndag 22 november 2010

Din webb - Stockholm webbyrå

Har ni hört talas om stockholm webbyrå?
Det är en webbyrå som hjälper små och stora företag att spara kostnader samtidigt som de ökar intäkterna.

De har breda erbjudande till sina kunder och de ställer krav på sina medarbetare. De har kunskaper inom försäljning, design, programmering och affärsgrannskap.

De erbjuder en grafisk profil vilket innebär att företaget speglar själen. Profilen hjälper en att ha likriktat utseende oavsett kanal och exponering.

Min personliga åsikt om deras weebsida är att den ser trevlig ut och att de kan vara användbara till dom som vill utforma en personlig hemsida till sitt företag.

Jag har inte själv använt mig av deras tjänster så jag vet inte själv om det är så men som det verkar när jag läser på deras hemsida så ser det lovande ut.

Man hittar lätt på deras sidor tack vare deras kategorier. Man kan kontakta de ansvariga för hemsidan om man vill något och de verkar mycket seriösa.


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...