tisdag 9 november 2010

Dödstrött

Det varnas för snö under tisdagen läste jag i Expressen. När jag var nere i skåne i går så började det komma lite lite snö men det övergick snabbt i regn. Sen regnade det hela tiden då jag var där nere o hela resan hem.

De varnade för Klass 2 vilket är den näst högsta varningsnivån.  Det innebär fara för allmänheten. Det värsta är att de varnar för snöfall i bla Småland. Jag hatar snö! Jag hatar kyla! De finns inget värre än att gå o frysa och hur mycket man än tar på sig så fryser man. Hemskt hemskt hemskt!

Igår var det ruggigt kallt. Man blev blöt och det blåste. Det var inget sommarväder precis men det kan inte förvänta sig denna tiden iofs. Hoppas vintern inte blir så lång i år!

Mötet i går gick bra. Över förväntan och det var bara positivt. Så skönt! Idag är jag hemma o just nu är jag dödstrött. Vi åkte i går runt 11:30 på förmiddagen o var inte framme förrän vid 16:00. Sen åkte vi därifrån vid 18:15 ca o var inte hemma förrän 22:35 för att vara noga. Det är en lång resa o det var mörkt redan när vi skulle börja köra hemåt.

Idag blir det inget stress iaf. Jag ska göra det som faller mig in o än vet jag inte vad det kan vara ;-) Ha en fin dag!


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...