torsdag 25 november 2010

Jag har fått en award

...av sexbarnsfamiljen. Tack goaste du!
 Jag skulle vilja ge den tillbaka till dig för du är värd den!



Sedan ska jag berätta 7 saker om mig som ni inte redan vet. Och vad vet ni inte?:

1. När jag var barn så ville jag bli kriminalare. sätta dit alla bovar och få ett renare samhälle.

2. Jag slåss för det jag tror på och jag är rätt så envis av mig så jag förlorar sällan ;-)

3. Jag r en bra lyssnare, men tar gärna på mig mer än vad jag orkar med. Jag försöker dock lyssna mer på mig själv idag.

4.Jag är en överlevare. Folk tror att de har stött bort mig när det i självaste verket är jag själv som vänt ryggen. Jag vet vad jag mår bra av och håller andra borta som enbart kommer med negativ energi.

5.Jag håller på att skriva en historia. Inte vilken som helst utan min. Förmodligen så kommer den bara att ligga i min byrå.

6. Jag är rättvis och mycket kärleksfull.Men framförallt ärlig!

7.Jag har tecknat en hel del i mina yngre dagar, men har lagt det på hatthyllan. Kanske tar jag upp skapandet igen en dag?!

Denna Award skickar jag vidare till

4U2
Annas vardag
Veronica

Det finns fler som är värda den men de har redan fått den ;-)

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...