torsdag 4 november 2010

Skandalboken

Det fanns förmodligen för lite skandaler att prata om så det var dags att skapa en. De gav sig inte på vem som helst utan det var Kungen som blev boven i dramat. Ja på honom bara! (ironi)

Suck! Jag tar en suck till...suck... en stor när jag ändå är i gång SUCK!!!

Så intressant tycker jag att den boken är. Mina suck är nog mer intressanta för mig än vad den boken har. Skulle aldrig få för mig att läsa den! Folk som vill dra andra namn i smutsen för att tjäna pengar på det är jag inte intresserad av. Speciellt inte det dom har att säga.

Om nu kungen har dansat på borden med olika kvinnor så får jag hoppas han hade roligt. Vem bryr sig om det egentligen? Enligt kungen så skulle det hänt i unga år. Hur är inte folk i unga år? Många av dom ska jag kanske tillägga.

Ja ja. Strunt samma. Jag är inte intresserad. Däremot så är jag intresserad av om det är lagligt att gå ut med sådana anklagelser. Finns det bevis för det? Är det förtal?

Relaterade länkar:
Läs mer i DN - svd - GP

Säger som kungen: Det är dags att vända blad! Det finns så mycket värre saker som händer i vår värld!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Tidningarna har heller inget o skriva om, detta har visst blivit någe väldigt stort.
    Tur man inte tillhör kungafamiljen!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...