tisdag 30 november 2010

Snö och åter snö

Snökaoset fortsätter. Det händer olyckor och i vissa fall tragiska sådana. Bussarna ställs in och tågen blir försenade. Det är samma visa varje år. Som SJ. Varför försöker de inte göra något åt det innan det händer. Alla vet ju att snön kommer. Men det är inte lätt det heller. Jag vet. Kände för att gnälla lite bara. Bättre att SJ fick det än någon annan ;-)

Det har varit snöigt men fint i af. Jag tog hem barnen med snowracern. Innan dess så var det BVC besök. Hampus får göra om synkontrollen om 6 månader för det gick inte så med hans ena öga. Det kan vara en utvecklingssak. Vi får se vad som händer. Beatrice var likadan, och det gick bra sen.

Jag har inte läst några bloggar heller, men jag ska ta igen det snart. Har inte skrivit så mycket själv heller. Har inte riktigt haft tid och ork för det. Nu ska jag lägga mig och natta min kudde.

God natt o sov gott!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...